måndag 13 november 2006

Älskvärd mat

Jag älskar mat. Mat är, förutom den faktiska anledningen att det bidrar till min överlevnad, en nödvändighet för min överlevnad. Mat som är älskvärd: pasta puttanesca, kebab, tunnbrödsrulle, moules mariniere, lammracks, hälleflundra, lever, raggmunkar med fläsk, sashimi, kroppkakor, gåslever. Det mesta.


Icke älskvärd mat: apelsinchoklad.

Om du mot förmodan har hittat den här nätdagboken kan du se fram emot i stort sett ingenting. Jag kommer bara publicera ego-boostande inlägg såsom: "så här grym vitello tonnato lagade jag i helgen" alternativt" så här grym shaslik åt jag i Georgien". Och kanske ett par bilder av min 12-13-lunch i city. Och eventuellt någon adress till just det stället om det var godare än genomsnittstisdagssushin.

Välkommen.

1 kommentar:

Eric sa...

jag är tjock som ett hus för jag bor med denna pojke.